Kini Octove 2.0 Anjurkan Contest 2012

Salam satu ummat semua..

Aku rasa blog ni dah bersawang la pulak. Dah lama aku tak update. Mesti follower yang dah follow blog ni rasa menyesal follow kan sebab aku tak selalu update? Takpe-takpe,kalau anda nak unfollow pun dipersilakan.Hehe..

Kenapa aku dah selalu tak update? Sebab utamanya ialah aku sudah mula bekerja. Memang sangat banyak kerja. Lagi satu, aku sekarang sedang focus masa online aku untuk bisnes aku. Bisnes apa? Jom tengok kat SINI. Cepat! Aku tengah buat Contest jadi jangan lepaskan peluang ini.



Hari ni aku nak ajak tengok lagi satu contest. Ini dianjurkan oleh pihak Octove. Kini pada tahun 2012 mereka telah membuat pembaharuan kepada site mereka. sangat cantik dan menarik.Jom tengok gambar kat bawah ni.



Menarik bukan? Nampak lebih cantik dan bergaya berbanding Octove yang lama. Mereka juga akan menganjurkan pelbagai event dan contest pada tahun 2012 ini. Dalam masa yang sama mereka sedang berusaha untuk menyediakan pelbagai item untuk para pengguna redeem point mereka. Sangat menarik kan?


Kat atas ini pula ialah contest terbaru yang sedang berlangsung. Hadiah pertama best makk..Korang yang baru berkahwin tu,memang best la kalau dapat bilik macam ni kan? Haha..yang pakai HP jenis torchlight RM70 tu memang sesuai jugak nak join sebab anda semua termasuk aku memerlukan HP baru yang lebih bergaya. Haha..

Jom baca perutusan dari pihak Octove..

PERADUAN TAHUN BARU OCTOVE 2012!!


Kepada semua rakan-rakan,

Octove.com menganjurkan peraduan menarik Sempena menyambut Tahun Baru 2012 beserta dengan hadiah hadiah yang cukup menakjubkan. Penginapan Exclusif 3 Hari 2 Malam di Berjaya Times Square Hotel, Kuala Lumpur bernilai RM1,500 danTelephone bimbit BlackBerry Pearl akan menjadi hak milik anda jika anda digelar pemenang bertuah Tahun Baru ini...

Sila rujuk kepada terma & syarat peraduan di bawah :

TERMA & SYARAT PERADUAN
Bagi menyertai peraduan ini, sila pastikan anda mengikuti syarat - syarat dibawah :
1. Peserta pertandingan yang "berjaya membawa masuk members tertinggi sehingga akhir bulan Januari dengan minimum 699 orang" akan digelar PEMENANG.
2. Tarikh tutup pertandingan ialah 31 January 2012 pada jam 11.59pm.
3. Sila pastikan rakan-rakan yang anda jemput menyertai Octove.com adalah benar dan bukan karector rekaan.
4. Sekiranya sistem kami mengenal pasti sebarang penipuan dalam pertandingan ini, peserta tersebut akan kami batalkan serta-merta.
5. Peserta pertandingan mesti menggunakan Referral Link Peribadi yang boleh diperolehi di Laman Pertandingan bila anda ingin mengajak rakan-rakan menjadi member Octove.com.
6. Ahli-ahli yang menyertai Octove.com tanpa menggunakan Referral Link anda, maka mereka tidak akan dikira sebagai jemputan anda.

ARAHAN
Referral Link anda boleh diperolehi di Laman Pertandingan ini.

Untuk maklumat lanjut sila ke laman web OCTOVE.COM

Selamat maju jaya semua. :)

Fahmi: Jangan lupa usha2 Bisnes aku. Klik SINI


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...