Kotak Pertanyaan Aku

Assalamualaikum...

rasa macam dah lama sangat tak post kat blog ni. Walau ape pon,memang lama dah tak post. Bukan cakap tak ada benda yang nak post tapi macam malas tahap gaban nak menekan nekan keyboard ni. Rasa macam landing atas katil, golek kanan golek kiri lagi best.hshs..

Sebenarnya aku tengah menulis satu cerpen sekarang ni. Tapi nak menghabiskan memang malas. Jalan cerita dah ada dah walaupun aku sendiri rasa macam bosan dengan cerita tu tapi aku tetap kuatkan diri untuk habiskan menulis. Jangan main2 la dengan cerpen aku yang bakal "pecah blog" ni. Baik korong baca sebab ceritanya penuh dengan pengajaran. APa yang penting? PENGAJARAN....haha

Maka nantikan je la cerpen ak ya. Aku cakap awal2 aku xreti tulis cerpen. Baru nak mula belajar. So,aku cuba tulis yang terbaiklah..kalau bosan jangan tuntut balik masa dan letrik yang korang bazirkan untuk baca cerpen aku sebab aku dah bagi warning awal2.hehe

Jadi aku nak umumlah satu benda.aku dah upgrade sikit blog aku ni. Kat tepi ni ada satu kotak. NAmanya kotak formspring.hehe..korang tanyalah apa-apa soalan kat aku dan aku akan cuba jawab. kalau nak tanya pasal diri aku silakan dan kalau ada yang nak tanya pendapat atau pandangan tentang isu semasa lagilah dialu-alukan. Boleh aku lontarkan pendapat dan sama-sama kita kongsi dan kembangkan minda kita bersama. Boleh aku buat post khas untuk menjawab soalan korang. Kalau ada yang tanya lah.ahaha

Tanya jangan tak tanya yaw...JAngan kecewakan aku ye.penat2 aku buat kotak tu untuk korang tanya tapi kalau korang tak tanya memang kecewa aku.hahaha

bye.Salam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...