Nantikan..

Salam semua..

aku kini kembali setelah dah hampir tah berapa bulan xupdate ini blog tp jangan risau..aku masih disini.ceh..

aku sekarang kat perlis dan sekarang ni tengah banjir besar. semalam aku balik dari kedah ke perlis dan perjalanan dia memang..pergh..best gler la..

So,post kali ni just sebagai propaganda je. nak bagi korang baca post terbaru untuk malam ni. Sebab aku xsempat nak transfer gambar2 banjir yang aku dah ambil so tunggu je la malam ni ya.

Rugi tak tengok gambar2 tu sebab wartawan pon tak dapat gambar macam ni. So,kalau taknak rugi follow la blog ni.hahaha

(ayat kat atas poyo tahap tak hingat, tapi jangan risau,kalau tak seperti yang dijangka,korang boleh claim balik masa korang.lagi poyo.ahahaha

teruskan bersama saya di edisi Banjir 2010..daa~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...