F1 Grand Prix Malaysia 2012 : Hadiah SPM

Seperti kebiasaan aku hanya akan update blog ni seminggu sekali atau dua kali. Maka kali ni aku muncul lagi. Sebenarnya banyak je benda yang aku nak tulis kat dalam blog ni. Setiap langkah,dengan otak yang ligat berfikir pasti akan timbul idea untuk menulis. Tapi sayang seribu sayang,aku malas nak taip panjang-panjang.Haha.. Mungkin sebab aku tak mengharapkan wang dari blog dah kot? Hehe..

Kali ni aku nak share pasal hadiah SPM yang setakat ni aku rasa paling best. Setakat ni ye. Sebab mungkin pada hari yang mendatang ni, akan ada hadiah yang lebih best. Doa! Ameen..Hehe..

2 minggu lepas, aku pergi F1 Grand Prix Malaysia 2012. (Baru intro)



Apa gambar kat atas ni? Ouhhh..duduk kat bawah pokok. Ni nak cerita aku duduk kat padang je ke time tengok F1 hari tu? Sabar,baca sampai habis dulu.Haha..(mungkin entry kali ini agak berbaur keriakan yang melampau)


Biar gambar yang banyak bercerita di dalam entry ini. Aku malas nak taip panjang-panjang. Selamat menghayati gambar-gamabar yang bagi aku cukup bernilai.:D

Oh excitednya aku!

Eh,abang ni penulis blog mindafahmi.com tu kan?(bergambar bersama peminat)
Bukan mudah menjadi blogger lagi-lagi bila ada peminat.

Dah macam gaya nak sokong bola!
Akhirnya sampai ke tempat duduk kami!(bawah pokok sawit ke?)
Bergambar bersama kereta F1
Sebelum aku nak terus menyajikan gambar-gambar aku, aku nak terang sikit pasal Pass yang ada CEO mana tah bagi aku. Katanya tanda persahabatan.Hahaha!

Ini untuk seat aku
Ni pulak untuk lunch aku. Ada kelas? Haha
Penat bercerita. Aku nak lunch jap ye
Dah rasa bahang Alonso!
"Hujan? Puting beliung pun aku boleh redah la!" Kata Alonso
Tamatlah kisah kita pada hari ini. Itulah gambar-gambar aku sepanjang aku berada di sana. Sebenarnya banyak lagi. kalau nak tengok,ada kat FB aku.

Alhamdulillah..Alhamdulillahh..Alhamdulillahh.. Syukur kerana Allah bagi aku peluang untuk pergi tengok F1. Itu satu. Yang aku lebih bersyukur sebab aku dapat Pass yang bukan calang-calang. Aku dah tunjuk kan seat aku standard macam mana? So korang boleh calculate sendiri harga pass yang aku dapat ni. Huhu..

"You all ni dari mana ye?"

"Errkkk..Kami dari TNB."

"Ni kad saya. Kirim salam kat ayah kamu."

COO Petronas Dagang rupanya pakcik ni. Haha.. Banyak pengalaman aku dapat pada hari tersebut. Pakcik  COO Petronas Dagang ni bagi sikit-sikit nasihat. Masuklah UTP dan segala bagai. Haha..

Terima kasih kepada sahabat saya,Azraq kerana telah hadiahkan(aku anggap hadiah) kepada aku. Mungkin ini pengalaman seumur hidup kot? Tak ada masa aku nak bazirkan duit dekat RM2500 semata-mata nak tengok F1 macam ni. Haha..Terima kasih sahabat. :D

"Alep, anta rasa apa dorang pandang kita ni?" Aku tanya kawan aku waktu tengah ambil lunch.

"Dorang fikir, kita ni anak orang kaya. Ayah taktau nak buang duit kat mana,beli tiket bagi kita tengok F1"

"Ana rasa dorang fikir kita ni Engineer muda dari Petronas. Engineer yang high class. Sebab tu dapat duduk sama level dengan COO. Haha.."

Fahmi: Sehari aku rasa macam orang kaya. Hakikatnya tak kaya pun. Muhasabah diri!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...