Koreksi Dan Muhasabah

Saya nak tanya pendapat anda semua:

Seorang guru telah mengajar disebuah sekolah dan dia akan berhenti pada akhir bulan mac.Sedangkan pada ketika itu peperiksaan sekolah baru sahaja tamat.Maka tempoh untuk menanda kertas-kertas soalan itu bermula sejurus tamat tempoh beliau berkhidmat di sekolah tersebut.

Soalannya: siapakah yang bertanggungjawab untuk menanda kertas-kertas tersebut? Adakah cikgu itu atau cikgu baru yang akan menggantikan tempat beliau?


Taknak layan orang bodoh,takut turut serta menjadi bodoh.:D


Alhamdulillah! Mara cakap aku layak untuk memohon kursus perubatan luar negara. Tapi dapat ke tak tu,belum pasti.hehe


"Its easy to forgive,but hard to forget"


Maghrib:
Ya Allah..Panjangkan umurku.


Kadang-kadang seorang anak kecil mengulangi kesalahan yang sama berulangkali bukan kerana dia tidak tahu bahawa perkara tersebut salah. Namun dia sebenarnya ingin mendapatkan perhatian dari si ayah dan si ibu.

Kadang-kadang seorang lelaki melakukan kesalahan kecil berulangkali bukan kerana dia bebal ataupun tidak mampu berfikir,namun dia sebenarnya mengharapkan teguran dari si dia.Teguran itu menunjukkan si dia sayang kepada lelaki tersebut. dan masih sayang dan prihatin. :D


WINTER DEC12
"Congratulations. You have been shortlisted for the AirAsia Cadet Pilot program.
We will be inviting all shortlisted candidates to the first stage exam in batches, throughout year 2012.
The exam is based on SPM syllabus consisting of Maths, Physics, English and I.Q Test.
Please wait for the invite" Kah3


Hari yang tak berapa cerah.


Done! Medic Jordan,Ameen.. :D


Fahmi: Aku compile semua status terbaru aku. Aku baca dan aku analisa. Siapa aku sekarang ni. Celaru emosi,identiti,fantasi?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...