Sedih : Avenged Sevenfold


Fahmi: Siapa nak tiket free pergi Avenged Sevenfold Live in Malaysia pada 29 April ni? Aku nak belanja ni!

Timah: Saya nakk..(Tutup muka,malu sebab orang pertama komen dan merupakan seorang perempuan)

Kalsum: Bro,gua nak weh. bagi gua..

Karim: Woi,bagi aku der. Tu band pujaan aku tu.(melutut)

Iman: Nakkkkkkkkkkkkk...(Terlompat-lompat meminta perhatian)

Maka berlakulah adegan tumbuk menumbuk, tarik menarik rambut sesama mereka. Aku nak tiket tu, kau takleh ambil. Kena bagi aku jugak! Aaahhhh..Sapa cepat dia dapat! Dusshhh..Rasa penumbuk aku ni. Berani kau nak rampas tiket tu dari aku!

Lantas dia melutut sambil muka mendongak ke langit. Perlahan-lahan dia mengangkat kedua belah tapak tangan dan berdoa..

Ya Allah..Aku ingin sangat pergi ke Konsert Avenged Sevenfold di Malaysia ni. Kau murahkanlah rezeki aku. Ameen..


Fahmi: Siapa nak aku sponsor dia pergi Kem Mawaddah wa Rahmah ni? Aku nak belanja. Harga tiket untuk sorang RM150 tau,bukan murah. Meh,Free of charge! lagi mahal dari tiket nak g jumpa M. Shadow Avenged Sevenfold 29 april ni. Haha..

Dengan semangatnya aku bersuara. Serius ni! Siapa nak pergi? Cepat-cepat...

Shuuuuuuuuu~~~

Cepat.Aku nak sponsor korang pergi program baik macam ni. Siapa nak?

Shuuuuuuuuu~~~   Shuuuuuuuu~

Okbai.

Sekadar renungan bersama.

p/s: Akan berlangsung satu contest yang setakat ini sponsor hadiah sudah melebihi RM500++. Contest apa? Hadiah apa? Siapa penganjur? Itu kita saksikan nanti!
Comments
2 Comments

2 comments:

  1. stay tuned utk contest tu ye..!! hehe

    ReplyDelete
  2. boleh plak, aku nak pergi dua2 sekali, boleh?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...