Seperti Dulu-Rabithah

Lagu apa ni? Ke nasyid? Aduh kalau nasyid korang tak layan la kan? Ke korang layan jugak? Pembaca blog aku layan tak layan aku tak tahu. Kalaulah pembaca blog aku ni manusia jenis yang layan nasyid-nasyid ni Alhamdulillah..Hehe.. Terimalah dari aku Seperti Dulu-Rabithah....



Dah dengar?  Ke tak dengar ni? Haha..

 Lirik Seperti dulu-Rabithah

Bemula disini,
aku menemui,
aku mengenalimu,
bahagia bersamamu..

Kau sering peduli,
kau juga menemani,
tikaku bersendiri,
engkau sentiasa disisi..

Pabila kau tiada,
aku resah gelisah,
itu yang kumahu,
engkau tahu..

C/O

Sahabatku kurinduimu,
namun setiap pertemuan ada perpisahan,
Dan harapanku agar persahabatan,
yang dibina,
masih seperti dulu.....

Engkau menyenangi,
engkau memahami,
senyuman dibibirmu,
mengukir senyumanku...

Kau sering teguri,
kau juga nasihati,
tikaku melupai,
lupai diri sendiri...

pabila kau tiada,
aku resah gelisah,
itu yang kumahu,
engkau tahu...

c/o

Sahabatku kurinduimu,
namun setiap pertemuan ada perpisahan,
Dan harapanku agar persahabatan,
yang dibina,
masih seperti dulu.....

Walau kita,
bebeza pandangan,
namun ia tidak akan menghalang,
persahabatan kita,
yang dibina sekian lama,
agar tetap teguh SEPERTI DULU...

c/o

Sahabatku kurinduimu,
namun setiap pertemuan ada perpisahan,
Dan harapanku agar persahabatan,
yang dibina,
masih seperti dulu.....

Lirik dan lagu: Adnin roslan
Vokal arrangement: Akmal Mustafa Kamal
Music Arrangement: Adnin roslan

Sejarah Lagu:

Lagu ni direka dan dinyanyi oleh kawan-kawan aku sendiri. Homemade punya!! Sebab tu aku nak post kat blog aku. Kalau lagu amy search,lady gaga dan artis yang jenis-jenis macam tu buang masa aku je nak post. Sebab apa? Haaa...Fikir sendiri!!

Fahmi: Ada je manusia anti nasyid. Anda bagaimana? Hehe..Aku nak tengok dalam seminggu berapa views nasyid ni. Eh, betul ke Search dengan Lady Gaga ni 'Adik beradik'?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...