Video Hukum Hudud (Oley)


Aku nak share ringkas je malam ni. Siapa yang dok soksek2 belakang tabir. Hudud itu hudud ini tanpa ada neraca pertimbangan ilmu yang betul, sila lihat video ini!! Aku takut kita dok mengata macam-macam pasal hukum tuhan ni sampai iman kita bergoncang dan tunggu gugur.

Aku yakin masih ramai lagi rakyat malaysia terutamanya yang Islam masih jahil dengan hukum tuhan ini. So kalau dah rasa diri jahil boleh la tonton short movie ini ye. Semoga menjadi percikan atau lonjakan untuk terus memahami dan mendalami hukum tuhan ini.

Apa? Kenapa aku share video ini? Ni mesti nak cakap aku berpihak kepada mana-mana pihak kan? Aku dah cakap awal-awal yang blog ini juga merupakan blog politik. Tapi aku bukan politik wang, politik kotor mahupun politik tahi ye. Aku politik Islam. Siapa perjuangkan Islam, kita sokong. Takbir!!

Fahmi: Aku nak bervlog macam mad lutfi gak la. Boleh berlakon dengan ustaz-ustaz.Haha..
Comments
3 Comments

3 comments:

  1. cabar vlog cam matluhfi... haha.. boleh jadi projek baru tu?

    ReplyDelete
  2. Itu dahsyat sangat bro. Kita cabar blog-blog lain cukup la.haha

    ReplyDelete
  3. trok btoi spe yg kondem hkum hudud ni tutama umat islam..smoga Allah berikan ptunjuk tuk mereka..amin~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...