Solusi Gejala Homoseksual (Gay)


Sekarang sedang hangat tentang isu Gay di malaysia ni. Gambar Gay berkahwin, gambar gay bercium, gambar pelajar malaysia gay dan sebagainya. Buka FB memang bersepah entry pasal gay ni yang bloggers ping. Aku juga merupakan salah seorang dari mereka yang tertarik untuk mengulas isu ini. Tetapi aku taknak la upload gambar mamat tu sarung cincin, kiss sana kiss sini. Geli aku! Aku taknak sebut nama sesiapa. Pak karim kahwin dengan Pak Samad ke. Ini aku tak focus kepada mana-mana individu ye.

Macam mana nak atasi masalah ni makcik-makcik dan pakcik-pakcik sekalian?

Yang pertama, korang jangan dedah diri korang kepada dunia ni. Kalau muka korang macam justin bieber yang kalau mamat gay usha buat dorang stim, maka carilah jalan untuk bagi mamat-mamat gay ni usha korang dorang tak stim dah. Haha..

Kalau dah betis peha dan bahagian yang comel-comel itu gebu putih melepak je janganlah anda menayang kepada manusia lain. Ia boleh menjadi ransangan kepada orang lain untuk dari tak gay jadi gay. Korang tahu kan banyak benda bermula dari mata? Dari mata turun ke imaginasi. Dari imaginasi turun ke? Jeng3..Kesimpulannya kat sini, silalah jaga aurat anda dengan sebaiknya. Kau mandi pakai boxer, mana kawan kau tak teringin nak test.Whoaa!

Pengunguman: Jangan tiru aksi ranjang di bawah ini. Ini juga boleh menyumbang kepada penambahan bilangan ahli persatuan gay Malaysia. Haha..


Yang kedua. Kepada meraka yang masih straight dimana masih mempunyai naluri seks yang normal, tolong jangan tengok bahan-bahan lucah. Anda tengok aksi lincah gay di ranjang dan kemungkinan perasaan teringin untuk meniru itu boleh berputik. Kan aku dah cakap, mata ni banyak penyebab kepada maksiat. So jagalah pandangan anda.

Yang terakhir untuk sesi kita pada hari ini ialah..Iman. Pemaksiat tidak melakukan maksiat ketika mana ada iman dalam diri dia. So, kita kembali kepada asas. Didiklah hati untuk benci kepada perkara-perkara maksiat. Perkara yang membawa kepada kemurkaan Allah. Kalau kita ada iman yang kuat, jauh benda-benda ini dari kita. Insyaallah..

Yang masalahnya sekarang, kita nak beriman dengan apa? Kalau ilmu tak ada macam mana iman nak kuat? Baca majalah kreko, mangga, remaja dan sebagainya. Ada ke ilmu-ilmu yang mampu membangkitkan iman yang disajikan dalam majalah sedemikian?  Tepuk dada, tanya jiwa.

Fahmi: Bak kata pak hamka(kereta mayat), kalau kau rasa nak jadi gay. Kau bayangkan je macam mana kenikmatan gay kat syurga nanti. Kau pilihlah mana-mana bidadara yang muka amrad habis. Layanlah mereka 70 hari 70malam tak siapa nak halang. Haha.. tapi kalau kau dah buat aksi tu kat dunia, nerakalah kau. Jangan Gay dengan ular berbisa kat dalam neraka sudah.HAha..
Comments
3 Comments

3 comments:

  1. pedas pedas. tanda tanda dunia akhir zaman. It's comes one by one.

    ReplyDelete
  2. kiamat is coming..kena ingat tuhan selalu..kalau agama tu betul n diamalkan, insyaallah xjadi macam ni..rasanya semua agama menentang homo ni..punca nye 1 je, xde pegangan agama yg kuat ditambah dgn unsur2 luaran lain.....kalau ade anak, suruh anak2 belajar agama betul2..syukur sbb ibu ayah bg didikan agama kat kite2 ni

    ReplyDelete
  3. kurang pengetahuan agama , kurangla iman +_+

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...