Blog Pilihan Fahmi Pulak?

Hai,nama saya "kawan fahmi"

Bila rasa-rasa iman ni dah lemah...Nak bukti kekuasaan Dia dari sudut fizik...Dahagakan petunjuk...Nak kuatkan aqidah...Yakin kepada kekuasaan-Nya...

Jom baca blog ini

Blog ini ialah blog kawan baik aku. Dia ni kepala tak betul sikit. Ada orang cakap dia ni genius tapi aku rasa aku lagi genius dari dia..Haha..

Belog ni pasal kaitan fizik dengan aqidah,Insyaallah baca blog ni boleh bertambah iman..Memang menarik. Cara penulisan dia mudah difahami. Pada asalnya dia hanya tulis sekadar untuk peringatan buat diri dia tapi dah macam menarik maka aku pun promosikan kat sini...

Aku sarankan sekali lagi, jom baca blog ni.Serius best. Kalau best follow la blog dia tapi kalau tak best,follow la blog aku.Ok?Hahaha..

Kepada AZ:Kau amek fizik kan?Meh baca ni..Buat pengesahan betul ke apa kawan aku tulis ni.Tah-tah dia merapu meraban je.Haha

Mood: Nak belajar fizik lah..SPM dah dekat..huuu..(asyik pi usha blog pilihan Ben Ashaari je..Usha blog pilihan fahmi pulak jom)..Hahaha..
Comments
3 Comments

3 comments:

  1. wah ..bagus2 ...aqidah + fizik = menarik !!!
    =)

    ReplyDelete
  2. wehhh aku dah bace blog ni..apesal die boleh paham sedangkan itu subjek aku time tahun 2 dekat universiti niii!!!dan aku dapat teruk kot subjek modern fizik tu!!! argghhhh xleh terima kenytaan kenapa aku tak kenal blog tu sblm ni!!!arghhhh

    ReplyDelete
  3. Hahahaha..gila kan otak budak ni...rambut dia kalah aku weyh...Betul ke apa yang dia merepek tu?haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...