Saya Blogger Ikon Mengucapkan Happy Chinesse New Year




Buat pertama kalinya aku nak masuk contest yang di anjurkan kat alam maya ni. Sebelum ni aku tak pernah join sebab tak reti lagi.hehe..sekarang dah reti berjalan nak belajar pulak nak menyepak. Jangan sepak orang sudah..hehe..

Aku obses sangat dengan SB jadi tak pelik aku join Contest ni. Harap2 aku menang weyh!!haha

Haaa! Aku letak gambar masa muda-muda dulu, biar terserlah sikit kecomelan aku.Comel kan?haha..So, aku adalah budak yang kepala dia dibulatkan dengan cat merah(CNY) dan aku berbaju merah.

Ucapan: Dengan ini, saya wakil daripada keluarga saya, ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina kepada semua yang menyambut CNY(aku sambut raya puasa) dan semoga anda semua panjang umur dimurahkan rezeki. Yang paling Penting ialah sentiasa di bawah Rahmat tuhan(moga dapat Hidayah). Semoga rakyat Malaysia dapat bersatu dan dapat kecapi nikmat keamanan bersama. Hormat menghormati sesama rakyat walau berlainan bangsa.1 Malaysia!!!Yang pemurah boleh bagi aku angpaw. Cepat2..hehe

Tak cukup? Nah aku letak satu lg(exited punya pasal)


Gambar kat atas masa aku pergi Bangkok. Aku buat Ucapan CNY kat Bangkok ni..hahaha..

Akhir kata Selamat menyambut Tahun Baru Cina kepada mereka yang menyambut terutama kepad Guan Eng.Dia sambut ke?hehehe..

Salam 1 MAlaysia

Gong Xi Fa Chai

ps:sempena CNY, template aku warna merah.hehe.peace=)

Comments
2 Comments

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...