Senyum=)

Dia tak perasan dia tak ada gigi
  • Abah aku cakap senyum ni anugerah tuhan. Tak semua orang dapat nikmat senyum dan gelak ni.
  • Ada sorang budak yang duduk dekat-dekat dengan rumah abah aku diriwayatkan tak dapat nikmat senyum ni. Kesian dia.
  • Orang buat lawak tahap dewa pun dia tak senyum dan tak gelak. Pelbagai kaedah moden mahupun tradisional juga tidak mampu buat dia senyum. Bukan sebab processor dia pentium 3 eh. Dah memang jenis tak boleh nak senyum. Kesiann...
  • Aku teringat pasal ni sebab ada sorang kawan aku ni dia suka tengok Raja lawak sampai sanggup tinggalkan kawan kat SB jap. Wahai si AZ, bersyukurlah dengan nikmat senyum dan gelakmu itu. Tak kan kau buat muka blur je kan masa tengok Raja Lawak. Haha..
  • Moral of the story, senyumlahhh...hehehe..

Mood: Rasa nak senyum sepanjang hari. Biar orang cakap aku gila senyum sorang-sorang asalkan aku bahagia. Betol tak?Haha..Jom senyumm..=)



Comments
18 Comments

18 comments:

  1. arghh, gamba tuu melekat dalam kepala ana. mengerikan.

    ReplyDelete
  2. senyum !
    tak perlu kata apa-apa. ^^

    raja lawak tu banyak yang tak lawak. hehe

    ReplyDelete
  3. Dia tak ada gigi tapi tetap tak malu untuk senyum.manis pe dia senyum..hahaha

    ReplyDelete
  4. how comeeeee..aku tak bersalah..hahahaha

    ReplyDelete
  5. nengok gambar tu pun dah tersenyum sesorang je cik ana nih ha..hik3

    recent post : |kenal mohsen namjoo???|

    ReplyDelete
  6. siap ko fahmi..esok nama kau pulak kat blog post aku!! muahahaha

    ReplyDelete
  7. AZ, kau jgn nak buat cerita pelik2 pasal fahmi sudah..bakar blog Az nanti..hahaha

    ReplyDelete
  8. kenapa perlu senyum?senyum tu kan satu sedekah :)

    ReplyDelete
  9. bersyukur krane slalu sedekah dkat sume org :)

    ReplyDelete
  10. Walau gigi macam gamba kat atas,tetap senyum eh..hehehe

    ReplyDelete
  11. Buang gambo rongak tulah.Terkejut tengok wlupn dh banyak kali gi sini.

    ReplyDelete
  12. yeah kenapa perlu senyum . sebab senyum itu satu sedekah . dan senyum juga ta pelu kata apa2 . hehe

    ReplyDelete
  13. buh ler gambar comey sikit dik oiii...tengok gigi pun dah tak lalu....

    ReplyDelete
  14. popular betul gambar pakcik tue

    ReplyDelete
  15. salam ziarah n salam perkenalan..
    saya follow blog awak ek.. mai singgah n follow blog saya...

    ReplyDelete
  16. kesian btol sapa yang tak boleh nak senyum tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...