Kenapa Mereka Sedih???

Kenapa sedih2 ni?


Alahai masamnya muka dia...


Kenapa ni?Senyum la sikit...


Ni lagi sekor...


Anak Bear pun sedih..??


Kenapa semua sedih ni??

Aku keluar rumah pagi tadi, aku tengok dorang semua dah buat muka sedih dah..Aku tanya dorang tapi sekor pun tak nak jawab....

Rupa-rupanya mereka ni sedih sebab aku nak balik sekolah dah. Bila aku balik asrama maka aku tak boleh berblogging dah.. Tak boleh nak update entry dah..Maka mereka pun sedih..

Untuk mengetahuan, Blog ni aku rasa hanya diminati oleh haiwan sahaja.Aku sedar blog aku ni tak seberapa.Entry pun tah pape. Walaupun begitu,aku masih bersyukur sebab dorang ni masih sanggup layan blog bosan aku ni.Terima kasih semua...

Wahai pembaca sekalian...Tak kesah para haiwan yang setia mengikut aku atau manusia yang tersesat datang kat sini. Bila aku dah tak ada nanti,aku dah tak dapat nak update entry dah maka jangan risau..Aku akan bagi bahan bacaan kat korang jugak.

Selama aku pergi ni,aku harap korang boleh la layan hasil karya aku yang tak seberapa ni. Baca la weyhhh..aku tulis penat-penat kalau korang tak baca sedih la aku..ni kat bawah ni aku sediakan entry-entry yang korang boleh layan..Layan.....

‘ Ana merayu kat ustaz tolonglah jangan bawa perkara ini kepada pengetahuan ibu dan ayah ana. Itu sahaja yang amat ana harapkan.Yang selebihnya ana serahkan kepada ustaz.’‘ Ana merayu kat ustaz tolonglah jangan bawa perkara ini kepada pengetahuan ibu dan ayah ana. Itu sahaja yang amat ana harapkan.Yang selebihnya ana serahkan kepada ustaz.’

“ Saya ingin mengahwini anak encik. Izinkan saya.” Orang tua itu tenang. Wajahnya sekarang sedang bertentangan dengan sheikh Abdullah.” Aku akan bersetuju dengan dua syarat. Jika engkau bersetuju dengan syarat ini maka aku pun akan bersetuu untuk mengahwinkan anak aku dengan engkau.” “ Katakanlah sahaja syaratmu itu.”

“Rasakan kau cikgu, hari itu aku sakit hati dan hari ini kau sakit perut. Selamba mak bapak kau je nak libatkan mak ayah aku dalam hal aku tempoh hari.”

“Bea, I dah tak tahan sangat, telinga ni dah panas sangat. Apatah lagi dengan hati ni bea. Sakit yang amat bila makcik-makcik kat luar sana sibuk dengan hal kita ini""


Cukup la 4 cerpen kot.Aku bagi banyak-banyak ni bukan korang nak baca pun.Tak ape lah..biar aku syok sendiri je..hahaha...

Mood: Dah nak balik sekolah dah...Nak belajar buat karya yang lagi best.Mana tahu besar nanti boleh kalahkan John Grisham punya karya.hahaa

Semua gambar bersumber dari Google
Comments
3 Comments

3 comments:

  1. waaa sedih gile doh ko nak balik asrama dah..sape nk bace blog aku nnt..hua333

    ReplyDelete
  2. owh.. sebab tu yang sedih tu.. ishs ish.. nak balik asrama rupe nye.. huu

    ReplyDelete
  3. ololo.. dah nak balik skulas yee... nasib baik ada binatang2 comel tu utk sedih.. huk3~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...