Perempuan Suka Bulu? Betul ke??


"Adakah perempuan lebih tertarik kepada lelaki yang berbulu lebat atau sebaliknya"

Apa kata surveyyy??Aku buat survey ni kat SB dan pelbagai jawapan aku dapat. Aku buat survey ni sebab aku dah selalu sangat dengar orang cakap pasal benda ni. Betul ke permpuan suka lelaki berbulu lebat?Betul ke perempuan tak suka laki berbulu lebat..Maka..aku buatlah survey ini...

"Bulu lebat semak je..Nyamuk sesat dalam bulu kaki..."

"Geli la weyh!!sumpah geli..."

"Bulu lebat la seksi..."

"Nak bulu lebat bahagian mana?"

"Smart la banyak bulu,macam hero holywood ngn bolywood.."

Haaa...macam-macam jawapan dan reaksi aku dapat. Majoriti mengatakan perempuan tak suka laki berbulu lebat. Betul ke ni makcik-makcik, akak-akak, adik adik sekalian? Ke anda semua malu nak bersuara?Hehehe...

Robert pattinson pon berbulu. Kat atas tu baru muka dia, belum bahagian lain..Haha..katakanlah dia masuk islam dan nak kahwin dengan gadis melayu..Cik akak sekalian yang minat dia sanggup tolak lamaran dia sebab dia berbulu lebat? Haha..

Maaf la kalau topik ni agak geli tapi ini ialah realiti. Jadi aku masih tak puas ati dengan survey aku ni..Maka aku akan teruskan survey aku untuk keputusan dan konklusi yang lebih memuaskan..ada sapa nak tolong?Hahaha...

Mood:Teringat rancangan "Apa kata survey, family ceria".Hehe..


Comments
14 Comments

14 comments:

  1. suke lah de bulu..
    asal x semak samun sudah..! hahaha xD

    ---->> clasmate ske sakat sbb sy sorg je ske bulu=,="

    ReplyDelete
  2. bergantung pada pemikiran diorang

    ReplyDelete
  3. cerita bulu pulak.. hehe... aku takot nak komen kang ada yang berbulu.. haha

    ReplyDelete
  4. betul ckp cekodok..hehe .. sikit2 orait la kalau dah tebal glerr agak menyemakkan.. XD

    ReplyDelete
  5. eeiiiuww. laki berbulu, geli laah. hehe

    ReplyDelete
  6. heh! kantoi ar byk bulu! huahaha

    ReplyDelete
  7. bulu itu perlu..tapi kena sederhana kan.hehehe

    ReplyDelete
  8. bulu?? bahagian2 tertentu jer perlu lebat..haha~

    ReplyDelete
  9. Hahaha..bahagian mana tuuu??Ini yang perlu tau ni..cepat2..

    ReplyDelete
  10. ohhh!!! lelebat nie geleman haqu tengokk :))

    ReplyDelete
  11. Bulu kaki yang lebat kadangkala buat aku semak perut tengok..hahaha

    ReplyDelete
  12. hahah! kau terase ke? erm, sikat je bulu cam sikat rambut. haha!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...